Business Class & tyfoon - Reisverslag uit Shanghai, China van Tim Lubbers - WaarBenJij.nu Business Class & tyfoon - Reisverslag uit Shanghai, China van Tim Lubbers - WaarBenJij.nu

Business Class & tyfoon

Blijf op de hoogte en volg Tim

11 Augustus 2012 | China, Shanghai

Ni Hao,

Dag Allemaal!
Hierbij een kort berichtje van mij uit China.

Zit nu in de Mega stad Shanghai!! Een enorm grote stad met zeer veel contrasten. Een groot verschil met het 'rustige' Hangzhou. Een toeristische stad met een prachtig meer. Al heb ik daar helaas niet van kunnen genieten mede door het weer... Maar de tyfoon hebben we overleefd ;)!!

Heb net een paar foto's geüpload (ging tergend langzaam).

De vakantie is fantastisch begonnen! Kreeg namelijk een gratis upgrade naar Business Class!! :D Heb nog nooit zo goed en lekker gevlogen!! Het was ongelofelijk; champagne, goede wijnen, Port etc. Kortom geweldig!!

De aankomst in China was echter een grote shock!! (Die ik nog steeds moet verwerken!) Je arriveert op een vliegveld, wat praktisch een wit blok is, geen welkom, nee helemaal niets!!! Officieren met een strak gezicht waar geen glimlach vanaf kon. Het was verschrikkelijk!

Het is trouwens zeer leuk om hier de olympische spelen te kijken, China wint alleen maar...

Ik hoop snel een langer verslag te schrijven!
Groetjes uit Shanghai!

• 11 Augustus 2012 - 23:56

Sandra:

Hoi Tim

Leuk dat je weer een verslagje schrijft over jouw belevenissen in China.
    Ik ga ze trouw lezen.

Veel vakantieplezier daar.

xx vanuit Giethoorn

• 12 Augustus 2012 - 10:15

Opa En Oma Jansen:

Hoi Tim,
    We hebben uitgekeken naar jouw 1 ste verslag en ja hoor daar is die dan !
    Fijn dat je alle stormen hebt overleefd. Dus nu echt vakantie houden.
    Hele fijne vakantietijd in China, met veel zon en mooi bezienswaardigheden.
    We horen en zien het allemaal wel.
    Groetjes en XXX van ons uit Utrecht.